2012. június 19., kedd

Hát kifeküdtem! XD

Jó ez a facebook, valaki mindig megoszt valami szarságot amitől kicsit javul a kedv indexed.. na nem nagyon ám! XD de legalább elböffentesz tőle egy kacajt... :D
A mai ez lenne:

Forrás: http://tekasztorik.blog.hu/2012/06/13/a_tartos_parkapcsolat_titka

"A tartós párkapcsolat titka.
2012.06.13. 17:44

Szóval az van, hogy kutatási jelleggel (á, különben hazudok, mert kakipisi szexre kerestem partnert) körbenéztem pár társkereső oldalon, hogyan akarják eladni-megvenni egymást a népek, miközben tartós párkapcsolatot keresnek.

Nézzük a sarkalatos pontokat, hogy mik szerepelnek az adatlapokon, vajh mi lehet a közös boldogsághoz vezető út, mi fontos és meghatározó 2 ember között.



Fiúk:



-Tükörből tolatok. (hát ez nálam a top favorit. Ezen kifeküdtem. Hogy mennyi kapcsolat mehetett már gallyra azért, mert NEM tükörből tolatott valaki! Bele sem merek gondolni!)

-Nem szeretem a zöld színt. (Nos, igen. Ez szintén válóok lehet. Fradista nők hátrányban...)

-62-es a bicepszem. (Ez kicsit magasabb, mint az íkúm...)

-Ha nem szereted a ketrecharcot meg a Forma 1-et, akkor csá. (Miért, van olyan nő, aki ezeket szereti???!!)

-Magasföldszinten lakom. (Ha tériszonyod van, bátran bútorozz hozzám!)

-Hármas Golfom van (láttam már boldogtalan embereket Kispolákban és Mazerattiban is...)

-A farkamat a bal oldalon hordom. (Hűha, egy új emberi faj van születőben, aki majd nem tudja rendesen csípőre tenni a kezét, mert beleakad a saját golyóiba!)

-Nem szeretem a kockás színt. (És a pöttyös labdáktól is félek.)

-Cukor nélkül iszom a kávét. (Fater is, de ha rozéval inná és pörköltszafttal,szerintem akkor is együtt lenne vele anyám.)

-Nem szeretem a telet. (Akkor egy dél-afrikai társkereső oldalt ajánlanék....)

-Szeretem a mulatós zenét, a kocsiban is mindig ilyet hallgatok. (Na EZ konkrétan válóok...)

-Utálom Pestet, mert ott köcsög kurvák laknak. (Csak pozitívan!)

-Jó vagyok az ágyban. (Még sohasem panaszkodtam magamra.)

-Nem epilálom a lábszáramat. (Igen, ez is módfelett fontos információ, láttam már tönkremenni nem egy szerelmi kapcsolatot a szőrszálak száma és elhelyezkedése miatt... Szóval ne kockáztassunk.)

-Budán lakom, Lexusom van, stabil anyagi hátérrel rendelkezem. (Kicsi a farkam.)

-Vad vagyok. (Pofánbaszlak úgy az első randin, hogy a másodikra már anyád fog elrugdosni!)

-Szeretem a természetet, a virágokat, a romantikus filmeket, a divatot. (Buzi vagyok.)

-Olyan nőt keresek, akire felnézhetek. (Hát akkor 190 centiről indulunk, afölött meg elég kevés nő van...)

-Nem szeretek utazni, olvasni, bulizni, kirándulni,beszélgetni,sokat netezek, gyúrok, alszok. (Amúgy nem vagyok ám unalmas.)

-48 éves vagyok, még nincs önálló egzisztenciám, édesanyámmal lakom vidéken. (az igazi negatív PR)

-Van egy extrém tetoválás a farkamon. (Köszönjük az infót, reméljük a tetkó majd átsegít titeket minden konfliktus helyzeten és boldogok lesztek tőle.)

-90 kilót nyomok fekve. (Hát akkor velem simán gyúrhatnál, öcsém!)

-157 centi vagyok, de az ember amíg él, addig nő! (hát ez nókomment, több szempontból is!)





Na, a picsákat sem kell azért félteni:

-Olyan férfit keresek, aki sportos, jóképű, intelligens, humoros, becsületes, hűséges, megbízható,van önálló megélhetése, háza, nem szakadt autója, karrierje és fergeteges az ágyban. (Ugyanilyen paraméterekkel rendelkezik a lottóötös is, azt sem találják szinte soha.)

-A méreteim: 90-60-90 (testsúly-IQ-havi bruttó fizu)

-Nem fogazok (igen ez elég sok adatlapon szerepel, persze jobb is előre tisztázni, még akkor is, ha a másik esetleg pont a fogazást szereti...)

-Teljesen szőrtelen vagyok (mondta a csiga, és kilépett a társkereső oldalról.)

-Popsiba is jöhet. (Micsoda szlogen az új Richter kúpnak!)

-Ha kérdezed, akkor csak ennyi a válasz: 200 cm3 (Hát akkor ugyanaz a helyzet, mint egy átlagos krosszmotorral, kérdés csak az, hogy berregsz is hozzá?)

-Szőke vagyok, de ez változó.(ahogy a kedélyem is, kicsit sűrűbben, mint ahogy hajat festek...)

-Szolibarna vagyok, hetente járok körmöshöz, tetováltatom évente a szemöldökömet, szóval igényes vagyok. (Mindig is mondtam, hogy az emberi kapcsolatok a fogalmak tisztázásán buknak el. Amúgy ezek szerint én vagyok a csövesség és igénytelenség legalja.)

-Van gyerekem, de nem akadályoz a kapcsolataimban. (Miért, miben IGEN??!!!)

-A hűség nekem nagyon fontos egy alkalmi kapcsolatban. (??????)

-Kétszer voltam férjnél, de csúnyán megégettem magam. (A Fővárosi Nagycirkuszban voltak tűzokádók.)

-Válófélben vagyok, de még együtt élünk, de a gyerekeim már a szüleimnél vannak. (Mint egy régi légitársaságos viccben: Reggeli New Yorkban, ebéd Amsterdamban, csomagok Nepálban...)

-Olyan férfit keresek, aki még nem volt házas. (csak semmi szekönd hend!)

-Egy angyal vagyok a konyhában, de egy ördög az ágyban. (zárójelentésemben is ez áll: identitás zavar.)

-Nincs saját lakásom, vagy autóm, jelenleg állást keresek, de egy igaz férfinek ez nem jelent gondot. (Hát még az igazi nőnek mennyire nem jelent ez gondot, fordított esetben!)

-Nagyon magas intelligencia hányadosom van, sokat olvasok, diplomáim vannak, olyan férfit keresek, aki szellemi társam tudna lenni. (Na akkor kurvagyorsan regisztrálj ki anyukám, ezeken az oldalakon mindenki csak meg akar rántani!)

-Nem szeretem a fekete Axe tusfürdő illatát. (faszér' használod???!!!)

-Sokat járok boxolni, tüsi hajam van, kigyúrt vagyok,domináns. (leszbi.)

-Nem keresek olyan pasit, aki azt akarja, hogy az anyja legyek. (Hát ez nem is az az oldal, ahol az anyukák a jövőbeli gyermekeikkel levelezhetnek!)

-Nem szeretek sz*pni! (ÉN SEM BAZMEG, MÉGIS 35 ÉVE CSINÁLOM!!! INGYEN!!!!!!!!!!!!!!)

-Szeretem, ha kikötöznek. (mondta a szőlő.)

-Kockás hasam van. (nekem meg csíkos combom.)

-Nem szeretem a selyem ágyneműt. (Ajaj. Most mi lesz veled? Majd vesztek az Ecserin poliésztert kétezerért!)

-Szeretnék Pest környékén lakni egy 2 emeletes házban, kutyákkal, virágokkal, úszómedencével. (Te. Ez nem a 3 kívánság bakker!)

-Csak azért regisztráltam erre az oldalra, mert a barátnőim mondták. (Ők ugyanazok a barátnőim,akik azt is mondták, hogy ha szex közben azt sikítom, hogy NE, NE, akkor nem leszek terhes.)

-Számomra nagyon fontos a harmónia, a nagy beszélgetések, mély érzések, közös evések, alvások, álmodozások, hogy közösen tudjunk csinálni mindent és egymás támaszai legyünk. (Akkor keress egy nőt, vagy hívd fel anyádat, mert ez itt sajnos nem fog menni.)

-Szeretem a tengert, a napfényt, a hajózást, a vizet, a búvárkodást. (én is. járunk?)

-Szerintem a tartós és boldog párkapcsolat nyitja az őszinteség. (mondod ezt sexypussy75 álnéven, Pamela Anderson profilképével.)

-Nem szeretem a magas sarkú cipőket. (AKKOR NE EDD!!!)





És végül a kedvenc:

-csak szilikonpántos, rózsaszín csipkés, pusáppos melltartót hordok. (hát igen. vérzett már el kapcsolat a citromsárga kebelemelőkön.)





Köszönöm a figyelmet, sok boldogságot mindenkinek!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése