2011. november 15., kedd

Notes about...

what i would like to write about!

De ezekről már nagyjából szóltam / írtam mostanában, de azért az esti teám mellett megteszem hogy bővítem, mert ez egy régen itthagyott jegyzetféleség volt. Hát most befejezem. :)


- kapcsolatok/házasság: rendellenességek és sarkalatos pontok, mert éppen olvasok és tapasztalok
erről már írtam, hála égnek bőven :P méghozzá ITT!

- hogyan álljak fel a padlóról, ha már minden téren oda kerültem
hála égnek most már nem érzem magam padlón, sok minden történt azóta, én is változtam, hozzáállásban, igyekszem... hiszen van miért. szeretném ha Thomas kijönne a családommal és a családom is elfogadná mint páromat és családtagot. most lekopogom, mert a mai nap már jó volt. :)

sajnos Mazsim viszont padlón van, és sokat agyalok azon hogy én hogy álltam fel, mi hajtott előre. lehet hogy vissza is keresem a bejegyzésemet hátha erőt merít belőle.

- gubancok amiket el kell símítani
a gubancok, ha ügyes vagyok és türelmes, na meg előzékeny és nem csak magamra gondolok akkor maguktól el tudnak símulni. :)


- "örülni kell annak ami van" de kell hogy "hajtson előre valami"
"az ajtó előtt türelmetlenül állnak a vágyak és arra várnak, hogy valóra válljon mind..."
ezért a tervek megvannak és nem hagyom hogy bármi eltántorítson tőlük :)
külföldön akarok majd élni, tapasztalni, új élményeket szerezni. :)
ebből nem engedek!!!! :)

- megtalálni, újrahangolni az egyensúlyt amit mostanában elvesztettem :S
ami annyit tesz hogy testileg, és lelkileg, célokban, érzelmekben meg kell találni az egyensúlyt.

mennyivel másabb most a gondolkodásom, igaz?
a pozitív gondolatok pozitív dolgokat és élményeket hoznak magukkal!
MARADJ NYITOTT ÉS SPONTÁN! :)

- olvasni akarok, időt akarok, élni akarok, most nem akarok gép lenni
olvasni is fogok, mert hagyok időt :)

- mert garnierenek igaza van -Törődj magaddal - azaz frissülj fel!
menj kozmetikushoz, csináld meg a körmöd, szárítsd be a hajad, vegyél fe magassarkút, méretedhez passzoló ruhát és máris nő vagy, mert úgy érzed magad.
fontos a kisugárzás :) amit csak magad érhetsz el. csak akkor leszel nő ha elfogadod a tested, foglalkozol vele, és a lelked is rendben van.


Megjegyzés:
A bevezető mondatok mindegyike 11.15-én 15:00-kor került ide....
A bővítések pedig ma.

Tehát van fent, és van lent. Van hogy negatív és van hogy pozitív a gondolatmenet.
Amit tehetek, elfogadom, hogy nincs mindig csak jó, van hogy elszontyolodunk ok nélkül.
Próbáljunk meg mosolyogni, mert az segít. Ha mosolyogsz, a világ vissza mosolyog rád.

De élhetnék egy Coca-Cola reklámmal is .... :P
Ha szeretet adsz, akkor szeret majd a nagyvilág. :)

És ha szeret a világ, és nem a negatívat keresem, akkor minden megy könnyen, a maga útján! Legalábbis sokkal könnyebben és sokkal gyorsabban. :)
Meg kell tanulni szelektálni....
Kívül hagyni azt amiről tudom hogy rossz.... A Nagy dolgokat vedd könnyedén, az aprókat meg komolyan! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése