2012. május 3., csütörtök

Nem vagyok egyszerű. Csalódtam már olyan emberben, akiben teljesen megbíztam. Nevettem már a könnyeken és könnyeztem a saját nevetésemen. Ütöttek, álltam, rúgtak, tovább tűrtem, és nem ejtett rajtam sebet egyetlen pofon sem. Kitéptem a szívem, és odaadtam annak, aki nem érdemelte meg. Máskor olyan elől zártam el azt, aki mindent megtenne értem. Megtanultam megbocsájtani a megbocsájthatatlant, és elfelejtettem, amit más soha nem lenne képes. Segítettem a legrosszabb ellenségemen, de rajtam nem segített senki. Tanultam, és megbuktam, felálltam, aztán újra földre rogytam. Éltem az életem, máskor temettem a lényem. Mégis itt vagyok. Készen arra, hogy megmutassam, az élet lehet bármily kemény, igen is érdemes végigcsinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése