2012. április 9., hétfő

Relax van ecsém.... :D

Hangulat van... :) sokkal jobb, mint volt. :)

A másik felem azért van, mert tényleg ő az, aki kiegészít aki segít mikor szar a kedvem, aki kihúz a szarból amikor kezdek hülyeségeket gondolni... :)

Aztán mindig jövünk megyünk, csinálunk valamit. :)

Húsvét... akkor Blanko meg Scrabble, és persze Bodies 2. kiállítás :) Frankó volt :)

Kár lett volna kihagyni :DDD

Ma már volt testmozgás is.... bringa egy kicsi, meg újra Cindy.... gondoltam elég lesz a 10 perces... bazzeg... levegőt alig kaptam a combom meghalt, minden izmomat érzem :D basszameg eltunyultam XD

MEEEGHAAAAAAAAAAAAAALLLTTAAAAAAAAAAAAAAAM XD

Na de nem baj, erősítek majd, úgyis wafelinit kell zabálni mert nyerni akarunk, legalább lesz motiváció hogy emeljem fel a seggem a székből XD

Na meg éppen "megtalálom a színeimet.." .... ez sem lesz sima gyalog galopp XD:D
A lazac, az olivazöld meg az ilyenek nem igazán érintenek meg.... nem baj majd a Baby-m megmondja a tutit :D

1 megjegyzés:

  1. örülök a pozitivizmusnak :D mi ez a szín őrület? én vettem egy lazac színű SVÉD ZSEBES gatyót...valszeg elment az eszem, de nagyon vagány :D remélem, rajtam is az lesz :DDD

    VálaszTörlés