2011. november 13., vasárnap

Én 25 leszek, a QUIMBY viszont 20 lett tegnap este :)

Én is tiszteletemet tettem, persze nem egyedül. :)
Thomassal már legalább 2 hónappal előre megvettük a jegyeinket, aminek már akkor örültem, és hát mint egy kisgyerek karácsonykor a fa alatt, alig vártam, hogy végre ott legyek és "kicsomagolhassam" az én Quimby jubileumi koncertemet. :)

A cirkuszi hangulat, a porondok a színpadon, a buborékos ember, az ördögbotosok, a bűvészek.
Leírhatatlan.
Aztán lassan halványuló fények, nyüzsgő tömeg, egyre jobban feltöltődő sorok.
Aztán szépen lassan mindenki elfoglalja a helyét és kezdetét veszi a 3 órás tombolás, őrület, hangoskodás,  az örömből és ösztönből zenélés.

Megfoghatatlan.
Az a hangzás. A vonósok, a fúvósok, a dobok, gitár... Muszáj még még még több koncertjükre mennem, mert elképesztően jók. :)

Nem is tudom szavakba önteni. Egyszerűen számomra katartikus élmény volt. :)
Kedvem lett volna fölpattanni a székből és "Leszek ma én a tiéd"-et táncolva üvölteni. :)

Most pedig fáradtan, de egy olyan élménnyel gazdagabban ülök itt a gép előtt, amivel - ahogy Thomasnak már tegnap is mondtam - még az unokáimnak is dicsekedni fogok.
"Öreganyátok 20 éves jubileumi Quimby koncerten is volt!" :D

1 megjegyzés:

  1. :) nagyon átjött, hogy jó buli lehetett :) Kellenek is az ilyen élmények :D

    VálaszTörlés