2011. március 8., kedd

megváltoztak az idők...

holnap temetésre megyünk (kettecskén). bobo nagymamája halt meg.... nekünk nem közeli rokon, de úgy tűnik felnőttünk és amikor szükség van ránk akkor megyünk.... ilyenkor mindig eszembe jut mikor Feri bácsi meghalt (bobo apukája) úgy sírtam nem tudtam elmenni a temetésre, gyerek voltam, azt montdák nincs is ott a helyem.... pedig ott lett volna, azóta is bánom hogy nem voltam a barátom mellett akkor....
most pedig ismét szüksége van a barátaira.... Norbi így fogalmazott - " a fontosabbaknak szóltam"....
hát én is egy vagyok a fontosak közül... tehát elmegyek, és megpróbálok nem rosszabb állapotba kerülni mint a rokonok ....

az idők megváltoztak... egyre többet járunk temetésekre, közeliekre és nem túl közeliekre... és van hogy azért, hogy az mellett álljunk akinek szüksége van ránk.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése