2011. február 7., hétfő

*jó mélyről jövő sóhaj*

jó szar kezdés ez is.....

szóval előbb élménybeszámolok! XD
isteni volt a barlangtúra.. Szilárd odafigyelt hogy ne legyen velem baj! kedves túravezető volt... nem segített a szendvicsben, hanem eldumálgattunk én meg átküzdöttem magam... szerintem érezte ő azt hogy nekem az kell hogy megdolgozzak a saját sikerért, hogy elmondhassam magamról.. igen... (khm.baleset nélkül) segítség nélkül végigcsináltam úgy a túrát hogy a lányok lelkét istápoltam mikor éppen pánikoltak hogy nem fognak átférni a réseken.. :D vicces volt :)
Aztán mozizás... volt ideje az agyamnak járni tegnap rendesen....
rátett egy lapáttal az a bizonyos híd meg az aréna pláza..... átgondoltam mért ott tartunk ahol.. vagy mondhatnám úgyis  hogy mért nem maradt a kapcsolat olyan amilyen volt... még előtte, mert ezt sem kell kizárni az életünkből... nagyok vagyunk már, megértünk dolgokat.... és ha nem "úgy" akkor még mindig lehet hogy az előtte lévő "úgy" még hiányzik...
egy ember volt aki úgy tudott örülni nekem, ahogy én... aki megölelt mert éppen ahhoz volt kedve... régen is.... hiányzik ez a dolog közülünk....
de lehet egyszerűen csak nem én vagyok akire vágyik.... lehet hogy neki nem ez hiányzik.... vagy lehet hogy neki én sehogy sem hiányzom az életéből... ez is megeshet....

"Mindig a fénybe nézz,
mert szebbet még soha nem láttál.
Biztos a fénybe érsz,
ha fel tudsz állni mikor elbuktál.
Még bírnod kell,
nem felejtheted el, 
hogy az a nyughatatlan szív
Lobog benned!" .......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése