2011. február 18., péntek

ideges :@

végre kezdtem örülni.... kikapcsolódunk... imádok Csilluséknál lenni ez tény.... sőt...
de most úgy döntöttünk kimozdulunk, tényleg készültem is.... és egyszerűen azt vártam hogy egy iszonyat jó estét fogunk eltölteni, de ez már egyszerűen............ :@:@:@

igazából a vérnyomásom az egekben van, zúg a fülem.....

tehát elmentünk vacsizni motelbe... ok... ez eddig jó is lett volna... mellettünk lévő asztalnál olyan társaság ült hogy váááá.... egy személy aki nem kellett volna....

a kaja finom volt... bezsélgettünk, de csak munkáról... nem tudom ... már alapból késtem iszonyat sokat... de nem tudtam mit tenni.... ma én voltam a sofőr.... erre kaja után csajok.. menjünk a cornerbe... oké tök jó :D
ők meggysör én meg őszilé, most nagyon nem volt kedvem bármit inni ....

kibe botlok... kedves régi "pókersztár" ismerőeimre.. még örültem is először, ezer éve nem találkoztunk...
bezséltünk pár szót igazából most hogy pörgetem vissza..... nagyon hülye voltam :( nem is kellett volna velük leállni dumálni.... a nagyképű dumán és max jót nevetek... de ahogy kitessékeltek a helyről ahova beültünk az fúúúúúúúúúú ............. én balfasz meg nem is reagáltam... de hogy miért nem értem magam..... azt hiszem megsértettem azt a 2 embert aki engem segít ..... iszonyatos érzés hogy ilyen rossz szájízzel ért véget az esténk, amit annyira vártunk :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése