2013. január 1., kedd

2012 év összegző :)

Eljött ez is... pedig majdnem lett világvége :DDDDD haha :D

Szóval, jó szokásomtól eltérően most új év napján írok. az egyetlen ok, hogy annyira pörögnek az események, mindig van valami, és mire odaérek hogy ideülhetek a géphez már hulla vagyok és félig alszok! :D

Sok minden kimaradt, mert az életem egy olyan irányt vett ami úgy van rendjén ahogy van. :)
Összeköltöztünk és mondhatni egy új életet kezdtünk, együtt! :)

Október első hete óta az életünk még sűrűbb lett. Ugye a házimunka az ránk marad ( én mondjuk eddig is sokat csináltam, tehát nem nagy változás), viszont meg tudjuk osztani a főzést, takarítást, egyebeket... :)
Ez a mai világban nem csinálható másképpen ha jól akarjuk kialakítani az életünket. Együtt fáradunk el, s együtt pihenünk. :)

Sok plusz munkát vállalok el, hiszen ebből jön a plusz pénz. Ez viszont nehéz. Lesznek idén bőven kihívások.... Nem lesz ez sem egy egyszerű év, de sok új, remélhetőleg hasznos dolgot fogok megtanulni.

Igyekszem, majd megtalálni az utat, hogy a lehető legjobban csináljak mindent! Igaz ez elég sok időmet el fogja venni.... De remélem megéri. :)

2012-ben sok sok helyen jártam/tunk...
Skócia egy örök élmény. :)
És az egy-egy napok amiket eltöltöttünk itt ott... az nagyon jól esett a lelkünknek.

Volt rengeteg nagyon nehéz pillanat... és sajnos azt kell mondjam hogy jobb hogy eljöttem otthonról.
Még most is nagyon jól tudom hogy minden szaron amit kigondol hogy úgy volt, megy a sértődés.... De ezen változtatni nem tudok. Én igyekszem jó gyermeke lenni. Nem szégyent hozni rájuk. Segíteni ha tudok.

Annyi mindent tudnék írni hiszen sok minden történt. :)

Esküvők hada. :D A csajokból asszony lett, Sziszu, Andy, Réka már nagyon jó úton vannak. Lassan házaik is lesznek és jöhetnek a bébik! :)
Pisti is elkelt... 9 hónap leforgása alatt esküvő. :)
Patakiéknál is bővül a család az esküvő után, bármelyik nap jöhet a jó hír :)

Nyusziék is remélhetőleg már egyen többen köszöntik az új évet. :)
Mesiék és Csucsuék is kibővültek, Attila és Réka bébi szépen növekednek! :))
És van aki a sarkára állt és azt mondta elég. Csillára felnézek, hiszen ezt nem sok más ember tette volna meg. :)


Hát igen.... ha kívánni lehet akkor sok sok szeretetet és kicsattanó egészséget nekik! :)

És Én?
Nekem idén sok mindenben volt részem.
Osztoztam örömökben, bánatokban, igyekeztem odafigyelni mindenkire aki fontos nekem.
Megkérték a kezem.
Elköltöztem otthonról.
Dolgoztam keményen.
Önállósodtam, s nem egyedül.
Új feladatokkal gyürkőztem.
Mosolyogtam sokat.
Utaztam, láttam sok szépet, és igyekeztem minden pillanatot teljesen megélni.
És próbáltam helyrebillenteni azt amit talán sosem lehet....

Annyi minden történt..... :)

Rossz és jó dolgok egyaránt... de a vége az pozitív. Mindenképpen.

Most kicsit úgy érzem, semmi sem lehetetlen. Persze én is tudom hogy az ember ereje, türelme és akaratereje is véges. De van aki kézen fog és vigyáz rám. :)

Kívánom hogy az a sok jó ami engem ért, másoknak is jusson, persze csakis úgy hogy azokat kellően tudják értékelni, hiszen a nagyság az apróságokban rejlik! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése