2012. június 7., csütörtök

Annyi minden jutott eszembe ma kajak közben...

hiszen az életem is olyan mint a kajak:
- ha nem húzunk egyszerre, nincs összhang, akkor nem tuduk kimászni az ökörnyálból
- akkor megy ha evezel, amúgy megáll....

és akkor jött a többi is...
- ülök a híg fosban vagy megpróbálok belőle kimászni / evezek vagy majd visz a szél arra amerre
- ha akarok megoldom hogy a hobbimmegmaradjon, bár a megszokáson a változtatás sokat segít, hiszen jönnek új nézőpontok, új emberek, új helyzetek
- nem szabad elsüllyedni az egykedvűség mocsarában

meg persze az is eszembe jutott, hogy:
- nekem kell különbnek lenni, megmutatni hogy attól hogy velem "komiszul" bánnak, nekem nem feltétlen kell, hiszen megvan mindenkinek a maga keresztje, néma gyereknek meg anyja se látja a fától az erdőt....
- kérdezni kell, beszélni, az tény hogy ha csak te próbálkozol megette a fene, és persze az is igaz, hogy nem kell mindent eltűrni a végtelenségig....

- sajnos lépni kell, nincs mese, fejest kell ugrani, mert attól még nem fogok megtanulni úszni ha csak nézem.....


3 megjegyzés:

  1. "nekem kell különbnek lenni, megmutatni hogy attól hogy velem "komiszul" bánnak, nekem nem feltétlen kell" ez tök jó, hogy egyedül rájöttél :D mindig azt mondom, hogy van az szint,a mi alá nem süllyedek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. IGen a szintes jellegű dologra mindig az jut eszembe amit a legjobb barátom ( Pisti ) szokott mondani:
      "Ne vitatkozz hülyékkel, mert lesüllyedsz a szintjükre és megvernek a rutinjukkal!" XD

      Törlés